Nma renmu xa su do golle ; koota yogo , in ga fuuren noxo PARIS, soninko filli baane ke ya sooninken koono, baanen ken na jaabini "farancen ya" ken da in lesema .
Nda du tintondi ke be ga "farancen koono" in ti: Nma renme anke nta soninke ya mukku ba ke ga sefene an da soninke , anke ga jaabini "farancen xanne"?.
A ti : i ke ga na ro soron noxo, i yaagunu soninken koono ya a feti i ga nta a mukku
Nma renmu ke xibaare da in lesema buru. Seren ga yaagunu i xannen koono baawo xan kuttun soron toron ga a yi!.
Sooninko, Soninkara.com est notre village "virtuel " Soninké où il y fait bon vivre, communiquer, échanger. L'Hospitalité, le respect et la solidarité sont nos valeurs. - Laisse parler les gens ... On s'en fout! - Les Chiens aboient .... la caravane passe toujours !
http://www.waounde.com
c'est vrai mon frere,certains gens ont du mal à s'exprimer leur langue devant des inconnus,ils preferent parler une langue etrangere.
Cela ne me derange pas du tout le fait de parler ma langue devant des gens qui ne comprennent pas le sens.
J'ai remarqué une chose chez les Comoriens,eux ils parlent tout le temps leur langue même si l'un est de l'autre côté du bus,ils disent "sama tanka litak so poli li pop sah"
woye maye koye....
Il y a deux sortes de gens qui n'auront jamais assez; ceux qui envient les riches et ceux qui sont avides de savoir.
yéré o séréné soninké nia di, pas faranché.
Kagoro Sanké,
ké gabé nia ni, sonika lémé go yagounou, a yagounou maniye, anta yagounou a yimey.
Mani a ga nt'a yagounou na dou raye dougnaré (mirroir) n'di ??
fuuren= train ?
si personne a compri c'est pasgrave
kagoro sakaé andi tonghoun nia ko;ibé gana bara idouya ana doughé wandé gha
les ames les plus sensibles aux fleurs sont egalement celles les plus sensibles aux epines
Oni duna léxéré nani ,ibé gati idutu ana souké do wandé soro baté.
Marému xoro duruxoto o maxa mugu o dambé gna ké dambé siré.
o maxa douyaxa anasara gna o di té bana .
Sooninko nti gouruda gara dala dji gna ante niana kine gna ,xoro maaga yaagu o xannen koono
Dernière modification par DIONGASSY 13/05/2007 à 10h38
Un tronc d'arbre a beau séjourner dans le fleuve, il ne se transformera jamais en crocodile .
Kaagoro Saake, in na ti; an da sunka, an do maarenmu sooninkon su xa do golle.
ken falle in g'a mulla na jonginde be ña, an digaame ke kanma, ken ni ya: nan ti; an na maxa butu, hari baane feti ! du tuyinbalaaxun baane ya ni, seren ga ma du tu, i girinan-xennen su na xo: daaba moxo, bowoni; kiilun nta fonmuumen ŋa.
inke ga taaxu na ke moxo faayi sooninkon maxa, ku beenu ga taaxu wandun do me naxa, xo: Bamako, Dakar, Nuwaksotu, ma Banjuulu ma hari Faransi, i nta sooninkan xanne ke koono renmun da, ma wandi xanne, in da jaabi baane ya kita a yi, ken ni: TUWANBALAAXUN DO DU-TUYINBALAAXU nan kafu FAAMIYIN-BALAAXUN xa yi.
O na du doxoto, o n'i faamundi n'i bigu mexen di.
Na sooninkaaxu ña nanma-saane soonun do me naxa !!!!
Dernière modification par madibiramu 14/05/2007 à 01h17
Madibiramu kante: Charge des affaires Culturelles
de l'Association Culturelle de Soninke en Egypte
Naamen figume Sooninkon Maarinden Kafo Ejipt
www.soninke.8m.net